De sa at de ikke så det på videoen, men de sa at merkene lignet på bitemerker, sier Hedin. – Har du vært med på noe lignende, at en spiller blir beskyldt for å bite? – Nei, det har jeg faktisk ikke. Men vi skal oppleve mye. Jeg har ikke opplevd noe slikt tidligere, sier Hedin. Al-Sayyad forklarer det slik: – Jeg vet rett og slett ikke hva som skjedde. Vi har kommet her for å spille håndball, og så tror jeg at han forsøkte å bite meg i armen, sier han til Danmarks Radio. – Jeg beholdt roen og gikk til dommeren for å vise armen min og ba om at de skulle sjekke videobildene, sier Al-Sayyad i en kommentar til NRK, formidlet av laglederen til Bahrain.
(FOTBALL-) Norge Serbia på online 19/01/2023 - réflexologie
(((se på nettet>>))) Norge mot Serbia på nett 19 januar 2023
TV og streaming | handball.no
Billettinformasjon herrelandslaget 2023INFORMASJON OM BILLETTSALG FOR 2022 OG 2023 Billetter selges via NFFs billettside Sesongkort 2023 Sesongkortet inkluderer de fire hjemmekampene mot Skottland, Kypros, Georgia og Spania. Medlemmene i Supporterklubben får forkjøpsrett. Spania - Norge 25. 03. 23 kl. 20:45 Kampen skal spilles på La Rosaleda Stadium i Malaga.
Hjem – Ullevaal Stadion - Ullevaal Stadion
Vi oppdaterer med informasjon om billettsalg så fort dette er klart. Georgia - Norge 28. 18:00 Kampen skal spilles på Batumi Stadium i Batumi. Vi oppdaterer med informasjon om billettsalg så fort dette er klart. Norge - Skottland 17. 06. 18:00 Hjemmekampene legges ut for salg cirka tre måneder før kamp.
Slik kan Norge vinne Nations League-gruppen – VG Nå
Sportsnyheter, resultater og sendeplan - NRK Sport
Medlemmer av Supporterklubben får forkjøpsrett. Norge - Kypros 20. 20:45 Norge - Georgia 11. 09. 20:45 Kypros - Norge 12. 10. 20:45 Vi oppdaterer med informasjon så fort vi vet hvor kampen skal spilles, hvor mange billetter vi får og hva billettene koster. Vertsnasjonen må informere UEFA og bortelaget senest tre måneder før kamp hvor kampen skal finne sted. Norge - Spania 15. 20:45 Skottland - Norge 19. 11. 20:45 Kjøp billett via offisielle kanaler: Lov av 30.
Følg Serbia-Norge direkte - Aftenposten
Norge 0 - 2 Serbia • VG Live
[I DAG!] Norge Serbia på nett 19 januar 2023 - Talkinglese
NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan19. januar 2023 kl. 19:05 Bisarr utvisning i håndball-VM: – Tror han forsøkte å bite meg Det var ti minutter ut i den andre omgangen at hendelsen inntraff. Amerikanske Paul Skorupa var i duell med Husain Al-Sayyad fra Bahrain. Det ble blåst frikast til Bahrain og på det tidspunktet hadde Skorupa hodet ned mot underarmen til Al-Sayyad og så tilsynelatende ut til å bite motspilleren. Al-Sayyad viste også frem armen, hvor det var noen mindre røde merker.
Serbia - reiseinformasjon - regjeringen.no
Etter at dommeren hadde sett på videobilder av hendelsen, valgte de å gi rødt kort og blått (som vil si at Skorupa kan få en karantene) for hendelsen. På sidelinjen sto Norges tidligere landslagstrener, Robert Hedin. Svensken er nå landslagssjef for USA og slo ut med armene og virket tydelig misfornøyd med avgjørelsen. Hedin sier til NRK at han ikke har sett videobildene fra situasjonen. – Dommeren mener at han bet ham.
00 Storhamar Håndball Elite - Team Esbjerg (TV3+)Kl. 00 CS Rapid Bucuresti - Kastamonu Belediyesi GSKViaplay European League, kvinnerKl. 00 Nykøbing Falster Håndbold - HC Podravka VegetaKl. 00 Praktiker-Vac - Paris 92Kl. 00 Thüringer HC - SCM Ramnicu Valcea Kl. 00 Sola HK - DVSC Schaeffler (TV3+)Viaplay 1.
Håndball på TVHer får du informasjon om TV-sendinger og livestreaminger så snart de foreligger. Kommende kamper: VM 2023, mennKl. 15. 30 Kapp Verde - PortugalKl. 30 Slovenia - Spania (TV3)Kl. 18. 00 Iran - Frankrike Kl. 00 Brasil - Ungarn (TV3)Kl. 20. 30 Montenegro - PolenKl. 30 Island - Sverige (TV3) Viaplay VM 2023, mennKl. 30 Bahrain - EgyptKl. 30 Serbia - Argentina (TV3) Kl. 00 Kroatia - Belgia Kl. 00 Qatar - Norge (TV3)Kl. 30 USA - DanmarkKl. 30 Nederland - Tyskland (TV3)Viaplay Champions League, kvinnerKl. 16.
00 WHC Buducnost BEMAX - HC Lokomotiva ZagrebKl. 00 Odense Håndbold - Vipers Kristiansand (TV3+) Kl. 00 Metz Handball - Györi Audi ETO KCViaplay European League, kvinnerKl. 00 Siofok KC - Molde Elite (TV3+)Kl. 00 ES Besancon Feminin - BV Borussia 09 DortmundKl. 00 Motherson Mosonmagyarovari KC - Ikast HandboldKl. 00 Fana - Neptunes de Nantes (TV3+)Viaplay Champions League, kvinnerKl. 14. 00 SG BBM Bietigheim - CSM BucurestiKl. 00 Krim Mercator Ljubljana - DHK Banik MostKl. 00 Brest Bretagne Handball - FTC-Rail Cargo HungariaKl.
Norges herrelandslag i fotball - rbnett.no