Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlVan akker tot biljartlaken: dit is de nieuwe grasmat Raddraaiers | Welke teamgenoot zeurt altijd over het eten? Hoteltour special edition | Op pad met Lize & Rosa Debutanten Hato en Aertssen: 'Heel blij mee' Goede voornemens van Taylor: 'Het Museumplein wil ik meemaken' Sánchez: 'Ik wil mijn teamgenoten een dosis Mexicaanse power geven' Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Top 22 Goals | Ajax' mooiste uit 2022 Keepersquiz Stekelenburg – Gorter: 'Nu wordt het te emotioneel' Jaarclip 2022 | Dit was ons jaar Merry Dribble en Skills Challenge | Brian Brobbey tegen Devyne Rensch Kelly's Angels | Lasergamen met Nadine Noordam Merry Dribble en Skills Challenge | Jay Gorter tegen Owen Wijndal Jubileumgala dertig jaar Lucky Ajax Van Antony tot Bergwijn: alle goals van Ajax 1 in 2022 Special | Lucky Ajax in Griekenland Halfjaaroverzicht Ajax Vrouwen: 'Mooi om te zien dat het er meer uitkomt' Terug naar het succesvolle 1972: ‘Dan gaat mijn hart weer open’ Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Ajax deelt kennis over talentontwikkeling met Europese clubs: 'Maar niet de Coca Cola-formule verklapt' Special | 75x Johan 'Rinus Michels zei dat ik moest gaan kiezen tussen voetbal en muziek' Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Ajax-iconen aanwezig bij Cruyff Legacy Summit: 'Merk veel liefde en respect' Top 10 Goals | Scoren in De Kuip Klaas Jan Huntelaar kuste het logo na zijn treffer in De Kuip, Dennis Bergkamp viel Richard Witschge in de armen na een sublieme lob en Ricardo van Rhijn vierde zijn doelpunt met de hele Ajax-bank.
NOS Studio Sport Eredivisie gemist? Start met kijken op - NPO
Verschillende Ajacieden hebben in de afgelopen jaren mogen juichen na een goal in De Kuip. We hebben aan de vooravond van de Klassieker enkele schitterende Ajax-goals in Rotterdam op een rij gezet. In beeld | Ajacieden richten focus op de Klassieker Ajax bereidt zich voor op de naderende Klassieker. Zondag is Feyenoord de tegenstander in de Maasstad. Woensdag belegde de groep van Alfred Schreuder een intensieve oefensessie op de Toekomst.
We kiezen met Olivier en zijn vader Gaico Aertssen het ruime sop in hun nieuwe woonplaats Almere. De achttienjarige Ajax-verdediger kwam in 2019 in de jeugdopleiding van de club terecht en maakte in het bekerduel met FC Den Bosch zijn debuut in het eerste elftal. "Op het water gaan de gesprekken altijd over voetbal. " Lucas Ocampos terug naar Sevilla FC Ajax, Sevilla FC en Lucas Ariel Ocampos hebben overeenstemming bereikt over de terugkeer van de speler naar de Spaanse club. De Argentijn kwam deze zomer op huurbasis over naar Amsterdam. De huurovereenkomst kende een looptijd van een seizoen, tot en met 30 juni 2023, met een optie tot koop. Aan die verbintenis komt nu tussentijds een einde. Ajax Kids Persco: 'Welke superkracht wil je hebben? ' Het was weer zover: de traditionele Ajax Kids Persco van de Ajax Kids Club.
Cinecitta: Films & meer
resultaten, programma, Willem II - FC Eindhoven live
De Ajacieden werkten zich halverwege de week flink in het zweet. Demchenko: ‘Tijd bij Ajax was de beste in mijn leven’ Andriy Demchenko maakte halverwege de jaren negentig deel uit van het gouden Ajax van Louis van Gaal. De Rus werd als groot talent binnengehaald, maar speelde tussen 1995 en 1998 slechts vijf duels. Toch maakten Ajax en Louis van Gaal een onuitwisbare indruk op Demchenko. Onlangs was hij voor even terug bij Ajax. Met vader en zoon Aertssen het water op: 'De gesprekken gaan altijd over voetbal' Het is de ideale plek om even te ontspannen of wat quality time te hebben met familie: in een bootje op het water.
Live losse sportwedstrijden kijken | KPNMakkelijk en snel een live sportwedstrijd kijken zonder abonnement. Mis geen enkele voetbalwedstrijd meer! Kijk de wedstrijden live vanaf 6, - per wedstrijd. Makkelijk een live sportwedstrijd bestellen op je tv Betalen zonder gedoe via je KPN factuur Geen abonnement, maar eenmalig betalen Hoe kijk je live losse sportwedstrijden? Bestel al vanaf 48 uur voordat de wedstrijd het begintJe bestelt een losse wedstrijd gemakkelijk via je tv. Druk op de knop Menu op je afstandsbediening en ga naar 'Sport' om een wedstrijd te bestellen.
Live stream: Willem II - FC Eindhoven | 20 januari 2023 | KKD
Meer weten over live sportwedstrijden bestellen? Hoe kan ik een wedstrijd bestellen via de Gids? Druk op de [GIDS]-knop op je afstandsbediening Blader door de zenders en programma’s voor de juiste wedstrijd Selecteer het gewenste kanaal Druk op de rode knop op je afstandsbediening, selecteer de gewenste wedstrijd en druk op [OK] Kies voor Betalen Voer je betaalcode in en druk op [OK]. Je hebt nu toegang tot de live-uitzending Waar vind ik mijn betaalcode? Druk op [Menu] van je afstandsbediening. Blader met de pijltjes op je afstandsbediening naar [Instellingen].
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam
Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen
Willem II Tilburg - FC Eindhoven live uitslagen, H2H en
TOTO KNVB Beker op tv: schema live wedstrijden
Willem II - FC Eindhoven » Tussenstand & Live stream + Odds
Hoe bestel je een losse sportwedstrijd op je tv? Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [Menu]. Kies in het 'Menu' voor 'Sport' en klik op [OK]. Kies je wedstrijd en klik op [OK]. Klik op [BETAAL], voer je pincode voor tv in en druk op [OK]. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (ESPN) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal). Liever alle wedstrijden kijken? Kies dan voor ESPN Compleet om het Nederlands voetbal te volgen. Of kies voor het Ziggo Sport Totaal pakket voor internationaal voetbal.
Willem II - YouTube
Omroep Brabant - Omroep Brabant